JAAAAAAAAA!!!!

Jag fick jobbet!!!!!!!
På Zara, mitt på Karl Johan. Fy vad jag blev glad.
Intervjun kändes faktiskt riktigt bra. När jag skulle gå sa dem att de senast kommer att höra av sig på Lördag och om jag inte skulle höra någonting av dem fick jag inte jobbet.
Men redan tio minuter efteråt ringde min telefon och de sa att jag hade fått det.
TJIIIIHOOOOOO!!

Jag är så glad så glad. Äntligen!!
Det skall verkligen bli jätteskoj.

:) Så nu skall jag och några tjejkompisar ut och fira lite ikväll.
Dom kommer nog snart så jag borde börja göra mig iordning.

Hoppas ni får en fortsatt fin kväll. :)

PUUUSSSS PÅ ER! <3


Haha :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis!!!!!!!

2010-09-03 @ 08:32:22
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Anonym

skaru inte uppdatera snart??? :P

2010-10-01 @ 17:59:40
Postat av: Emelie

Hur går det på nya jobbet? :P

2010-11-30 @ 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0