Tillfrisknad

Ååh, skönt! Härligt när man känner att man börjar bli bättre igen!
Har mått som en padda de senaste dagarna men nu börjar jag känna mig piggare.
Känner att febern börjar försvinna och att hostan blir bättre!!
Ååh, älskar denna känslan, längtar så himla mycket ut till solskenet som jag bara har fått njuta av genom fönstret.
Känns som att det börjar bli vår nu, ÄNTLIGEN!
Och det blir ju inte sämre av att det är löning idag, tjohoo.
Denna månaden skall mina pengar spenderas i Oslo och Stockholm.
Imorgon bär det av till Oslo och nästa Torsdag till Stockholm. Perfekt timing för ett besök i storstäderna nu när man vill shoppa vårkläder!
Speciellt längtar jag till Stockholm, var ett tag sedan jag var där nu. Det ska bli superskoj!
Hoppas, hoppas, hoppas att vädret är med oss nästa vecka bara, håll tummarna!
Nu skall jag faktiskt gå och ta en dusch och låta vattnet spola av mig sjukan.
Imorgon skall jag tillbaka till arbetet, det skall bli jätteskoj faktiskt, är dödens att sitta här hemma och inte göra ett smack. Det suger!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0