Söndagsstädning!

Hej vänner!!
Mycket skön helg må jag säga! Igår var det motocrosskörning i Kind, hur kul som helst!! När vi först kom dit och jag såg hela banan pirrade det i hela magen, fick känslan som när jag var på tävling igen! Jag var dödsskraj, kom ju knappt ihåg hur det kändes att sitta på cykeln igen! Men det gick jättebra, verkligen jättebra! Jag vågade gasa på och hoppa och allting! Jag är just nu hur glad som helst! Skall verkligen börja köra på riktigt nu igen!

Igårkväll lagade jag och papsen god mat och kollade på tv, jättemysigt!
Gick till sängs vid halv 11-tiden! Gud så skönt det är med lugna helger! Man behöver inte alltid hitta på saker på helgerna, faktiskt! Det känns osm att varje gång det blir Fredag planerar man in så himla mycket grejer som man ska hitta på under de få dagarna man är ledig! Usch säger jag bara, när det är helg skall det ju faktiskt vara just det, helg!! Man ska ta det lugnt, slappna av och ha det mysigt!
Nej, det får vara slut på de här hektiska dagarna nu ett tag. Eller iallafall efter nästa helg, då får det vara ett undantag! Skall till min Erik i Oslo och åka bräda! :) Skoj Skoj Skoj!! Har inte åkt varken skidor eller bräda någonting nu i vinter, måste ju göra det någon gång innan snön smälter bort! Det skall blijättemysigt!

Idag är det städdag här hemma! I början var det fruktansvärt, jag är verkligen ingen städerska skall jag ta å tala om, städar helst så lite som möjligt under året! Men idag fick mamsen och papsen med mig också på det här röjandet! Det är faktiskt skoj när man väl är klar, skönt att ha det rent här hemma + att man får föräldrarna på gott humör också, det är inte dåligt!!!! Haha!

Nu blir det snart mat och sedan skall jag röja undan det sista och damma av här i huset!

Skön Söndag med att slippa ta huvudvärkstabletter efter en hård Lördagsakväll, känn på den ni som var ute igår, jag är pigg som ett vildsvin! ;) Mohaha!!

Hejsvej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0