Shopp, shopp, shopping!

Idag har vi varit på Brunchen på Grappa! Helt gaaalet gott.. Det var räkröra, revben, kyckling, köttbullar, prinskorvar, sill, gott bröd och massvis med andra gottigheter!
Nästan hela familjen var samlad förrutom Mike! (We missed you)

Till efterrätt bjöds det på Smoothie och chokladpudding! Jag åt så mycket att jag fortfarande (nu tre timmar efteråt) är så mätt att jag mår illa!

Jag hann även med en liten tur på stan för en titt! Idag fick jag med mig en jätte fin och härlig sjal + 2st skärp hem!

Det var bannemej på tiden att jag fick inhandlat ett par skärp! Har INGET alls hemma!
Varje gång när jag är i stan tänker jag " Nu ska jag kika på skärp" men det har alltid kommit något annat i vägen som spolar bort de där tankarna ur mitt minne!

Men nu äntligen är uppdraget slutfört! :)



Sjalen är min nya favvis, vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0