Oslo

Helloo!!

Har precis nu kommit ur duschen. Vi var ute på ett ställe som heter Dr. Jekyll som ligger vid Nationaltheatret igår! Riktigt bra ställe må jag säga!! Jag och Emelie shakade hela kvällen. Jag var som en blöt handduk när vi gick där ifrån.


Jag och Eriks sambo Nishant!


Jag och Erik på Dr. Jekyll <3

Riktigt bra dag igår verkligen!
På dagen var vi på museum, på rundvandring på Stortinget, gick runt hela majorstua... eller varför inte säga hela Oslo, för det var s et kändes!!! Sen käkade vi på Theatercafeét! Theatercafeét är med i Michelinguiden så ni kan ju förstå att det var himmelsk god mat!!

Jag skojar inte om jag säger att vi minst gick typ två mil igår!! Och jag är verkigen ingen gångerska ska jag ta å tala om!!
Dirket när vi kom hem slängde jag mig i sängen och somnade direkt. Jag var verkligen helt slut. Idag känner jag en liten aning av träningsverk i benen men inte mer än så!

Nu ska vi till Bagel & Juice och käka lite frukost!
Jag har det underbat här, vi har haft en riktigt mysig helg!
Bussen går 17.25 här ifrån.
Känns väldigt tråkigt, men det ska bli kul att komma hem och träffa syster och Mike, dom kommer hem idag rån Thailand! Tjiho!

:) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0