Oslo tomorrow!

Idag är det packning som gäller. Ska till Erik i Oslo imorgon, skoooj! :)
Var nästan ett halvår sedan nu jag besökte honom. Han har fått åka hit ner mycket på det senaste.
Men det gillar jag.

I helgen ska hans föräldrar också komma och hälsa på så troligtvis blir det mycket umgås med dom, det ska bli jättemysigt! Kanske man kan smyga sig in på deras hotell på morgonen och käka lite god hotellfrukost...? Hoppas!!

Vet inte riktigt hur det kommar att kännas när jag åker dit igen. Har inte besökt staden sedan allt jobbigt hände där med svek, sjukhus och andra grejer... Hoppas det går bra ändå! Nu har jag ju min älskling som skyddar mig. Det känns tryggt!!

Erik bor i en jätte stor och fin lägenhet i Oslo, nästan mitt emot slottet faktiskt! Hur fin som helst på toppplan med en takterrass som vi har suttit och "kosat" oss många gånger på!
När jag står där på takterrasen brukar jag försöka kolla in i fönstrerna på slottet för att se om jag kan få en liten glimt av de kungliga människorna, men ikke!!! Inte en enda gång har jag sett så mycket som en fluga där inne, jätte tråkigt!!

-Snälla, kan ni inte bara blinka med en lampa eller något så jag förstår att ni är där?

(Om jag skulle se en blinkning med en lampa nu i helgen hade jag smällt av totalt!! Shit vad coolt... Men det lär ju inte hända)

Jaja, jag får väl se om jag lyckas ta mig upp på terrassen nu trots all snö.. :)

Jag kanske kommer med lite uppdateringar nu i helgen medan jag är där, annars får ni updaten på Måndag!

See yoou!!
- OSLO here I come!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0