On my way..

Hejsan godingar!!
Nu sitter jag på bussen påväg till Oslo!! Tjiho!

Kom ju på när jag satte mig på tåget påväg till Göteborg att jag hade glömt mina hörlurar hemma.
Så det första jag fick leta upp var ett par sådanna.
Jag gick in i någon skum butik på Cedntralstationen i Göteborg. Butiken var full med älg-miniatyrer, små trollprydnader och svenska flaggor? Ursäkta, men vem vill ha något sånt??

Jag tänke för mig själv "här lär ju inte finnas några hörlurar bland alla dessa älgar men det skadar ju inte att fråga"!
- Jo men visst har vi det, säger kassörskan som samtidigt får en utskällning av sin chef pga. att hon pratar i telefon på arbetstid!
Hon langar fram ett par rosa silvriga hörlurar samtidigt som hon säger: - Dessa är jättebra, jag har dom själv!
- Ååh gud vad bra, säger jag! Och sikket kanonpris.. 125 kronor!!
Jag kände att jag hade gjort världens kap trots att jag verkligen inte är en "pink-lady" och funderade över varför folk ger sig på hörlurar för flera hundra kronor när dessa finns!

Men nu vet jag varför!!!
- Nu när jag sitter på bussen, hör jag endast alla människor runt omkring mig + motorjä*** dåna för fullt.
Jag får verkligen anstränga mig nått så in i för att höra vad det är jag själv har intryckt i mina öron!!!

Ragata säger jag bara, om hon tycker dessa är "jättebra" så heter jag vagina!

Lita aldrig på en kassöska omringad av älgar och troll!!

Just nu försöker jag lyssna på det här:







Puss på er, hörs i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0