Nu kör vi!

Fan jag är sämst, förlåt att jag har varit så sjuukt kass på att uppdatera!! Det har varit myckert nu på den sista tiden...
Men nu är vi på gång igen!!

Ida är det Måndag och det känns sjukt skönt!! Förra veckan var en hård en, utan syster och allt på jobbet!
Hon är ju i Thailand och gottar sig den lilla snorungen! Så jag får stanna här hemma och ta hand om arbetsplatsen minnsan!! Jaja så är det!

I helgen har jag varit ute både Fredag och Lördag!!
Jag har mått alldeles för dåligt dagen efter så det är rätt åt mig att jag var trött imorse när jag skulle vara på jobbet halv åtta!!
Skolan, det var fanimig en blandning mellan dagis och fritids....
Det känns sjukt att nu såhär i efterhand kunna säga: - Hur fan kunde man vara så jävla lat och tycka att skolan var hemsk och att lärarna var alldeless för hårda mot en?
Jag skäms när jag tänker på att jag var nära på att hoppa av skolan för att jag tyckte att det var för "JOBBIGT", fy vad man skäms!!

Sjuka semestern mot arbetet, men jag måste säga att trivs nått så in i bomben med att arbeta, jag gör verkligen det!!   
Gillar att ha ansvar och att någon ställer lite krav på mig + att man får någonting för det man gör!

Gud vad sjukt det känns och prata om skolan som om det var år och dar sedan jag satt i klassrummet och gungade på stolen tills jag somnade så läraren fick väcka mig !!
HERREGUD Malin!!

Just nu pratar jag med mig själv:
Malin: - Malin, hur fan kunde du vara en så sjukt trött tonåring, skäms du inte?
Malin: - Njae.... men sluta, det var inte dirket så att jag var den enda!
Malin: - Trötta tonåringar är det värsta jag vet, för fan, SKÄMS säger jag bara!
Malin: - Du kan ju för tusan inte hata någonting som du varit själv?
Malin: - Joo, jag är inte det längre och räknas inte ens som tonåring längre, SÅ DET SÅ!!
Malin: - Äähh, du är och kommer alltid ha varit en trött tonåring!!
Malin: - Neeej!!
Malin: - Joo, du kan inte ändra på det juu!!
Malin: - Nääe, det sant....
Malin: - Just det, skäms du lite nu då?
Malin: - Joo..... Förlåt!!

SÅ, nu ska jag ge er ett litet tips ni som fortfarande går i skolan: SKÄMS, om du är en trött tonåring!

Puss på er, Malin is back!


Jag i dom trötta tonåren...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0