Mina nya favoriter!

Även dessa shoppade jag till mig i helgen.

Dom slingrar sig runt mina armar dagligen!!! Jag har kommit in i någonting som jag själv kallar besatthet!!

Jag har verkligen blivit som besatt i både ringar och armband. Tycker att det är myckt roligare än halsband!
Jag har verkligen försökt hitta halsband jag vill använda, men hittar inga alls!!
Ifall jag ska bära ett halsband vill jag att det ska vara annorlunda! Inte någon vanlig tråkig kedja utan gärna någon annorlunda berlock av något slag. Stor som liten spelar ingen roll bara det inte ser ut som alla anda!! Någon som har något tips på vart jag kan finna mina halsprydnader?


Köpta på Claudell i Varberg. (Förrutom det första från vänster som är från Buddha to Buddha)

Morfar frågade precis om jag orkade lyfta mina armar med alla dom där på!!
Och det ska jag berätta, det gör jag! :)

Visst är dom fina?

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0