Krasslig!

Goddag Goddag!
Tusan att man ska gå och bli sjuk nu, skit också!!
Det är nästan som ett tryck över bröstet, jätte obehagligt, det kom igår morse.
Hade det hela dagen och på väg hem från jobbet blev det värre. När man får ont sådär på sånna läskiga ställen blir man ganska orolig. Som tur var så såg dom inget på röntgenbilderna men läkaren sa att om det inte blir bättre får jag komma tillbaka!
Usch, och idag har jag haft samma problem, man blir så himla orolig, men jag hoppas det går över. Därför kände jag att det var bäst att vila upp mig idag, så det inte blir värre.
Usch, hatar det här.
Men men nu ska jag bli frisk i alla fall, därmed basta!
Solen gör en glad i alla fall, det är skönt.
Hur har eran dag varit, snälla ge mig lite goda news, det kommer göra mig lite gladare det med, räcker med att jag själv är tragisk just nu!
Love <3

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hoppas du mår bättre snart! Puss och kram

2010-03-23 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0