Hemmamys

Tjenixeeeen!!

Idag har Ida varit tillbaka på jobbet, hur skönt som helst!!
Jag hade städat och gjort iordning lite på hennes kontor så det skulle kännas lite bättre för henne att börja arbeta igen! Hon blev jätteglad! :)

Nu sitter hela familjen här i soffan och tittar på "Halv åtta hos mig"!

Älskar vardagshemmakvällarna!
Är så skönt att bara kunna komma hem, flabba lite, äta god mat och slappa!
Älskar min familj, att vi kan göra sånt! Vi har faktiskt väldigt roligt tillsammans och det är något som jag uppskattar väldigt mycket!
Dom är verkligen mina bästa vänner, så är det bara! :)

Men oooj!!!! Nu la hela digital-tv systemet ned, NOOOO!!
Tusan jag som vill kolla Stjärnkockarna...... tusan tusan tusan!!
Papsen fixar, det är fint att bo hemma ibland!!

Här kommer en liten Tisdagshälsning från mamsen och mig!



Puss på er favvisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0