Halva arbetsveckan slutförd!

Sköönt, jag älskar Onsdagskvällarna när man kan börja räkna ner mot helg!
Har varit en mycket hektisk dag på jobbet idag med nyanställd personal och med mycket kunder att serva!
Men jag trivs med det, när dagen bara går utan att man hinner märka av tiden!

Efter stängning åkte jag och Ida till Håstenshallen och handlade lite bröd och scharkvaror!
Efter detta bar det av til lill-lugnet för lite kvällsfika med mormor och morfar som kom på besök.
Vi åt och kollade lite bilder från Idas och Mikes resa.
Mormor och morfar drar även dom iväg till Thailand imorgon! Dom har säkert varit där 35 gånger nu..... om inte mer!



Jag vill bli som dom när jag blir äldre. Resa runt i hela värden och bara ha det gott!!
Det ska jag också göra!! Även Erik kanske får följa med om han är snäll!!! :)

Nu sitter jag i soffan här med min lilla "hp-mini" och pratar med min älskling i telefon!





Nu blir det lite tv-tittande och sedan läggdags.!

LOOVE och Godnatt alla goda människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0