Fan vad jag har längtat!

På Lördag smäller det!! Äntligen, fan vad jag har längtat!! Hoppas bara min hand håller, jag ska komma tillbaka, det har jag redan bestämt!!!

Äntligen ska jag köra motocross igen!!! På Lördag drar jag och farsgubben till Kind och gasar.
Jag längtar så jag smäller av, det pirrar i hela min mage när jag tänker på att jag ska få köra igen!

Det som gör det till något alldeless extra är att jag och pappa gör detta tillsammans. Han är den bästa tränaren man kan ha, mekar och håller motorcykeln fin och säker till jag ska hoppa upp och gasa, och det som är så skönt är att vi kan ryta ifrån till varandra och sen kan det vara lugnt!!

Det är bland den bästa känslan jag vet att köra motocross!

Åååh, jag vill bara att det ska vara Lördag NU...

Kind! Här kommer far och dotter Bengtsson, se uuupp! :)



 


Kommentarer
Postat av: Bettan

KUUUUL! Förstår att du ser fram emot det....pappsen säkert oxå =) Good luck!!!!!

Tack för fikat hos er...vill gärna ha receptet på dom smarriga kakorna =)

Kram

2010-03-18 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0