Back on track!

Fy farao vad trött jag var imorse!! Jag trodde jag skulle svimma när jag slet mig upp ur sängen!
Trots trötthet har det gått fint idag på jobbet!! Har fått gjort en hel del och det känns skönt!
Men när arbetstimmarna var slut var jag lika trött som jag var när jag vaknade igen, så nu på eftermiddagen har det bara varit softing.

Jag köpte en ny box igår, Fame!! Sjuukt bra, jag kan verkligen inte slita mig..
Jag blir jätte avundsjuk när jag ligger och tittar på det där!!
Jag vill också klä mig så, dansa så, bara leva i den tiden och känna på hur det var!

Om jag fick önska mig vad jag ville, skulle det nog vara det! (Just nu iallafall)!
Imorgon är önskningen nog en annan, kanske! :) 

Har inte fått till outfitbilderna som jag lovade idag. Vill helst inte vara med på bild när jag ser ut som att jag precis stigit upp ur sängen. Och jag tror att det är bäst för er att inte se det heller, jag vill ju inte skrämma bort er här ifrån, Aldrig!

NU,
ringer min babe!!! Ska prata lite med honom nu och sedan blir det ett sista avsnitt av Fame!! :)

 

Hörs imorgon babes, Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0