3 och en halv timma kvar!

Äntligen sitter jag på bussen! Hatar hela vägen hiy med tåg och väntan på centralstationen i Göteborg. Uscha!
Men nu sitter jag här i alla fall. Lyssnar på musik och skall strax hugga in i min bagge jag fick rusa och köpa på Sub Way. Denna gången blev det Kyckling Teryaki. Det är den bästaste, om ni inte har testat den må ni göre detta  akkurat NÅÅ!

Ojsan, va de lite norsk kanske? Haha, försökte i alla fall!!

Ida och Björn har trackat mig hela dagen för att jag tycker att jag kan snacka norska,
 
-HALLÅ, jag är as grym!!
men det tycker absolut inte dom. Men det där lyssnar inte jag på! Ni ska få se nu efter helgen, jag kommer att prata norska som om det vore mitt modersmål! HA!

I helgen blir det shopping för både mig och Erik! Vi skall försöka hitta oss varsinn vårjacka, får tro vi finner några fina!

Jaja, nu blir det till att slafsa i mig baggen här, skall försöka att inte söla.....



Vi hörs gott folk, trevlig helg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0