Utekväll med tjejorna!

Ja då var man ute på vift igårkväll igen, JAJAMEN!
Men i mycket nyktert tillstånd.
Bestämde mig för att köra igår faktiskt. *good girl*
Det behövde jag!

Det var jättemysigt och skoj att träffa så många känningar.
Det känns att man inte har varit ute på ett tag när folk kommer fram till en och säger:

- Dig var det fan inte igår man såg!!
- Vart håller du hus?
- Du får ju komma hem och hälsa på i din hemstad oftare..?

Den sista kommentaren tycker jag var bäst.... Haha, jag bor ju faktiskt här?
Det är verkligen ett tecken på att man har hållt sig lite undan.

Titta, det är inte bara jag som reagerar på tanten, ALLA gör det!!!
Typiskt också....

Nog om tanten (jag blir bara depp när jag tänker på henne) men igår i alla fall så var vi först på Bodegan och sedan drog vi oss uppåt Oscars.

Helt enkelt en supertrevlig kväll med härliga människor. :)

Tack tjejorna! <3


Nu räknar jag ner..... 1 dag kvar till semestern.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag tycker det är bra med "tanten"...puss mamsen

2010-07-08 @ 10:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0