Tisdag, vad hände?

Shiit, jag är så trött jag jag håller på att svimma här borta!

Första dan på jobbet var igår och då gick allting hur bra som helst, kände inte av att jag var trött någon gång.
- Fantastiskt, tänkte jag!!

Men där fick man så man fes!
Ville nästan börja gråta när mamma kom och väckte mig imorse...
JA, min mamma väcker mig fortfarande ibland!!!!

Var som en försenad bakfylla!!! USCH!!

Jaja det är bara att ta sig i kragen och stiga upp ur sängen!

Nu har jag till och med bestämt med pappa att jag ska köra motorcross ikväll också!
Men en adrenalinkick gör nog susen! :)


Bild från när jag och sis var på Pink på Ullevi i Fredags 
 
Skall lägga upp alla fina bilder från min semester sen, har bara inte hunnit med.
Love <3


Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag väcker dig baar när du glömt din mobilladdare...glöm inte den på ett tag tack! PUSS

2010-07-27 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0