Ska jag eller ska jag inte?

Tusan också. Jag kan inte bestämma mig.
Mina vänner har bestämt sig för att gå ut och käka på Bodegan ikväll och lyssna på när Malins pappas band spelar.
Jag vill jättegärna följa med men frågan är om det är värt att vara lite trött imorgon också!!

Idag har jag ju varit skita trött pga. att vi var på Majas vid Havet igår :) Mycket trevligt.
Jag och mina vänner var och såg Carolina Wallin Peréz spela.
Fantastiskt grym tjej!!!
Tänkte lägga upp en film lite senare ifrån det.

Efter spelningen var det Rundpingis för fulla muggar.
JAG VANN, 2ggr till och med. Helt otroligt!!!!
Ja det var grymt kul, men det får man sota för idag också, dödstrött.

Nämen se där. Malin har gått från att vara en 65årig tant till 30. En bit påväg till att bli partyprinsessan själv igen.
Det känns skönt....eller?

Näe vet ni vad. Jag tror fan att jag fortfarande är den där tanten..
Hur kan jag fundera över att strunta i en mysig middag med vännerna för att ligga hemma och SOVA?

Ähh jag går och lägger mig och sover nu och ser hur det känns när jag vaknar...
Hmm, när ska jag gå upp då....19, ja det blir bra!!

Godnatt :)



Förresten! Nu har jag och Erik beställt en liten tripp till Gotland på Måndag. Skall Mysa där till på Fredag då det även är den här mannens födelsedag. 

- 27år älskling, inte illa ;)

Semester´n, here we cooooome <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0