Tant Malin!

Hej alla söta och rara!
Då kör vi igen...
Fyttikatten vad jag är trött. Skulle bestämt gå på Måndagsklubben igår trots att jag visste att klockan skulle ringa vid 07.00 imorse.
Fan, ibland är man inte riktig..... Jaja, så idag får jag skylla mig själv. Är ändå glad för att jag tog det såpass lugnt som jag gjorde igår, endast två glas vin och var hemma vid halv ett. Vad händer med mig egentligen??

Förra sommaren började jag jobba minst lika tidigt som nu och då var man ju ute och dansade till soluppgången.. Inga problem då inte....Men NU! Vid elva började jag tänka på min säng och hur skönt det skulle vara att få gå och lägga sig.? Jag är inte riktigt klok... Från att ha varit världens partyprinsessa har jag istället gått och blivit en trött 65åring? Är det verkligen OKEJ?

Nää det är det absolut inte!! Nu får jag sätta stopp för det här. Men kanske bara idag också då, jag är ju så himla trött så idag måste jag nästan gå och lägga mig vid 21.30, mmm!?
FY PÅ MIG!!
                                 
                          DÅ                          

NU


Jamen varsågoda dåååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0