!!





Åå herregud, jag ville verkligen bara dö imorse när klockan ringde 07.00!

En grej som gör mig sjukt irriterad är när man går in i "väckarklockssignaler"(eller vad det nu står) på mobilen, och ska välja ett mysigt och härligt ljud att vakna upp till finner man istället bara signaler som man antingen får tinitus utav eller stressande pip som endast gör människor urirriterade!
Min fråga är: - VEM ÄR IDIOTEN SOM SITTER OCH KOMMER PÅ DOM HÄR JÄDRANS OLJUDEN??

Vem tusan vill vakna till ett brandlarm eller ett ilande tjut??
Tänk vad härligt att få vakna upp till ljudet av en våg, eller små mysiga fågelkvitter.. eller ivartfall en glad melodi? Nejnej, här ska man flyga upp ur sängen med ett vrål och sedan hoppas på att resten av dagen ska bli bättre!
Jag blir så trött.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0