Kärlek

Idag firar jag och Erik 6 månader tillsammans!
Myyys.

Imorgon bär det av till Göteborg utan någon som helst aning om vad jag ska göra där!
När jag fyllde 20 nu för några veckor sedan fick jag en tågbiljett och ett kort där det stod: 
"Vi ses i Göteborg kl 20.17 på Centralstationen".
Jag har absolut ingen susning om vad vi ska göra. Det enda jag vet är vad jag ska ha med mig, fick en packlista som han hade skrivit där det stod:

* Godispåse                                     
 *  Kläder för en helg + träningskläder
 * Bikini                                            
  * Gångbara skor                                
 * God aptit                                       
  * Glatt humör                                    

Man förstår ju att vi kommer vara borta någonstans över helgen, men vart?
Jag blir så himla nyfiken, det är typ det enda jag tänker på just nu!
Så idag blir det packa och göra sig beredd på vad som helst inför imorgon.

Vill inte vänta längre!!!!!



Tack Erik, du är min slutstation!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0