Finally!




Nu har jag äntligen fått tummen ur och skaffat mig en blogg!
Min syster har säkert tjatat på mig i åratals om att det hade varit kul om jag hade en blogg.  Hon ville läsa om hur jag har det när jag är i Oslo hos Erik eller i Stockholm när jag och Erik är och hälsar på Eriks vänner och familj.
Såhär har det låtit:
Ida: - Vad har ni gjort i Oslo i helgen då?

Malin: - Näe, vi var ute en kväll, var på bio, shoppade, var på utflykt, jaa å lite så!

Ida: Men Malin, varför skaffar du dig inte en blogg så jag... eller jag menar vi i din familj kan läsa vad du gör för något?

Malin: - Men Ida, Nej!! Jag vet inte vad jag ska skriva om och dessutom vet jag inte hur man gör, jag orkar inte!

Ida: - Ååh, nä nä!!
Såhär har det alltid låtit!! Men nu på senare tid så har jag mer och mer känt att det kanske hade vart skoj.. Så nu idag den 27 Januari 2010 bestämde jag mig!!! Äh, Why not?

Så nu är det väl bara att hälsa alla er välkomna.....
Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0