Välkommen tillbaka solen!

Äntligen, idag får jag riktiga vårkänslor!
Solen skiner och imorse var det jätteljust ute när Ida kom och hämtade mig vid halv åtta! Det brukar vara helt bäcksvart vid den tiden annars, men inte idag!!!
Jag njuter och man får nog passa på så mycket man bara kan en sådan här dag, man vet aldrig när det blir såhär igen!
Våren är den finaste årtiden tycker jag.
Jag brukar alltid gå och syna alla träd och buskar för att se hur det går för dom små knopparna.
Och när man då ser den där yttepyttelilla glipan i dom och förstår att dom är på väg att blomstra, blir man som helt tokig och skiner upp som självaste solen!

Skynda på nu då snön, SMÄLLT!! Vi vill ha vårt gröna gräs tillbaka!



Hemskt så hungrig jag blev nu då, då var det dags för käk! :)
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0