Underbara man!!

Min bästa helg på länge!
Helgen började med att jag möttes av världens största kram på Centralen i Göteborg utav min Erik!
Han var mycket lurig när jag frågade vart vi skulle, det ville han inte tala om än!
Så vi satte oss i en taxi och Erik skrev en lapp till chauffören om vart vi skulle, jag hade absolut ingen aning och hela min mage bara pirrade!
Medans jag satt och gissade på vart vi kunde ta vägen körde chauffören på massa konstiga krokiga vägar, allt för att missleda mig.

Men tillslut kom vi fram! Slutdestinationen var Gothia Towers!!!
Jag blev överlycklig och flög ut ur bilen med ett stort leende på läpparna.

Erik hade planerat allt, vi bodde i ett supermysigt rum på 16 våningen med utsikt över Liseberg! 
När vi kom upp på rummet bjöds det på skumpa och ostbricka, och efter det bestämde vi oss för att ta oss upp till skybaren Heaven 23 och unna oss någon drink. Men det blev inte någon och inte heller några utan MÅNGA!!
Man kan ju inte gå och lägga sig efter detta tänkte vi och for iväg till Park Lane för dans och ännu mera drinkar.

I entrén möttes vi av skylten "Queernight" och det var det verkligen kan jag säga!
Glitterklädda pojkar med färgstark make överallt.

Det var längesedan jag hade det så skoj!
Några nyp i stjärten senare blev Erik trött och vi begav oss!
Kan tillägga att det inte bara var Erik som var trött!!

Efter en lång sovmorgon blev det frukostbuffé VIP på Heaven 23. Hur mysigt som helst!!
Dagen bjöd på lite shoppning och mysig lunch.
På kvällen hade Erik bestämt att vi skulle ut och äta på restaurangen och pianobaren Incontro!
Där blev det 3 rätters och utsökt vin!

Efter denna matupplevelse var vi dödströtta och gick tillbaka till rummet för att slå på en rulle!

Sista dagen i Göteborg gick vi på bio på Biopalatset och efter det åt vi på ett underbart ställe som ligger på en tvärgata till avenyn. Stället heter Caleo! 
Maten var helt underbaar! Dit MÅSTE ni gå!!!!
Ett oerhört mysigt ställe med bra priser!

Med detta så slutade helgen underbart..
Absolut den bästa födelsedagspresent jag fått!!

Tack Älskling


Här följer lite bilder från helgen



















Godnatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: ida

Fint!

Erik får lära Mike.

Ses imorgon, puss

2010-02-02 @ 22:21:42
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Anonym

åh så himla mysigt!!! blir lite avis juh!

och kvittot för armbandet har jag, men de e nog bra om man lämnar in de så fort som möjligt! pusss :)

2010-02-09 @ 10:53:55
URL: http://annacarlssoon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0