Jag ska bannemej besegra förkylningen!!

Jäkla förkylning!!
Känns som att alla baciller har attakerat min kropp, har ont överallt, snoret rinner och det känns som att mitt huvud kan ramla av mig när som helst!!
Jag vill verkligen inte bli sjuk, inte nu..

Finns det ingen som har några huskurer på lager som jag kan få ta del av?
Ge mig alla tips ni har, I NEED THEM!!!

Just nu är jag faktiskt ändå ganska glad, ligger på vår gossiga mattan med min älskling (hp mini) och kollar lite vårkläder!



Nu kom mamsen hem med bilen så jag drar över till Emma nu ett slag!
Ciao.


Kommentarer
Postat av: its me again

Ät peppar! haha vet inte om det funkar men jag brukar göra det och så inbillar jag mig att det funkar,, ja låter ju lagom normalt.

2010-02-14 @ 12:24:25
Postat av: Anonym

nu har du varit lite dålig med uppdatering :( ;)

2010-02-22 @ 21:10:57
Postat av: Francis

testa whisky, det hjälper ;)



Pussar, hoppas allt e bra!

2010-02-23 @ 00:35:09
Postat av: Anonym

uppdatera!!!

2010-02-25 @ 11:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0