Hopp och stoj!!

Hej allesammans!!
Ny vecka och jag räknar ner dagarna till fredag!
Gissa varför?
Jo, för då kommer min babe såklart!
Två veckor är alldeless för länge....

I helgen har vi bestämt att vi ska till Sannarpsbadet i Halmstad!!
Haha, Erik skrattade halvt ihjäl sig när jag kom med mitt förslag och berättade att jag ville åka vattenrutschbanor och leka i vattnet!
- Malin, jag är 27 år, det kommer se helt sjukt ut!!
- Men Erik, det blir kul, tänk vad skoj att åka vattenrutschbanor och bubbla lite jacuzzi!!
- Okej, men bara om jag får simma 5 km i simbassängen!?
- Men fan vad tråkig du är!! Ska du ligga i pensionärsbassängen och träna hela dagen då!!!!!
- Nej men det går snabbt, du kan också simma!!!
Jo visst tänkte jag, men jag ska nog allt se till att det INTE blir några 5 km pensionärssim!
Jag är där för att leka, inget annat!

Erik skäms lite för det där med att leka! Jag däremot älskar att leka!!!
I somras tex. då tvingade jag Erik till att ha 5 kamp med mig i trädgården!
- Men skojar du eller?
- Nej? Varför skulle jag skoja om en sån sak, tänkte jag..
- Du är ju helt otrolig, men asså nej det gör jag bara inte!!!

Men johodå! Vem tror ni gick in för det mest till slut??
Grenarna var:

Springtävling 1 km som Erik vann... jag blev sur!
Staffett som innehöll kullerbyttor, madrasshoppning och hinkar fyllda med vatten. I hinkarna var det fem äpplen man skulle få upp med bara munnen. Jag vann och Erik blev sur och sparkade hinken ut i skogen medan han skrek: FAAAAAAN!!! 
"Skitgubbe"... jag vann och Erik blev rosenrasande och beskyllde mig för att fuska! 
Kareoke som Erik vann medans jag beskyllde Erik för att han fuskade!! 
"Sten, sax, påse" som såklart jag vann!

Jag vågade inte bli för glad för att jag vann hela tävlingen, för Erik var jätte irriterad!
Efter en halvtimma kramades vi och insåg att vi nog inte ska tävla mot varann något mer....
Men vi har brutit det löftet ett antal gånger efter det och har kommit med liknande sådanna men aldrig hållt dom...

Detta är jag i ett nötskal!
jag älskar allt sånt här!!
En barnslig 20 årig kvinna som gillar att leka och titta på Alvin och gänget!!
HejHej!! 
Tur att man har en sån förstående och tålmodig man som orkar med att man tjatar sig till ett biobesök för att titta på Planet 51!! :) 

Ses snart älskling, då blir det lek och plask, tjiiho!






Kommentarer
Postat av: Malin

Haha. Då är du precis som jag, fast jag är ändå 24 ;) Sommaren 2008 fick jag, min syster (som då var 20 år) och min pojkvän (24 år nu) för oss att ha vattenkrig hosm ina föräldrar. Hur jäkla skoj som helst :D Man måste våga vara barnslig för att bli vuxen, det tror jag :) Så fortsätt LEK!



Ha det toppenbra!

2010-02-09 @ 14:34:57
URL: http://www.malinstenman.com
Postat av: Malin

Jaa, men det är så det ska vara!! :)

Tänk vad tråkigt livet hade varit utan alla dessa upplevelser! Så himla tråkigt, kul att du kände igen dig! :)

2010-02-10 @ 11:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0