Stockholm, here we come!

Just nu håller jag på att packa till morgondagen, ska på Kick-off med jobbet!

Vi ska flyga från Landvetter kl 17 imorgon eftermiddag, när vi kommer fram är det middag med alla som arbetar inom kedjan i Sverige.
På Lördag är det kurs och lite annat smått och gott och sedan är det middag igen! 

Det ska bli superkul tycker jag och skönt är att jag och Ida ska bo i samma rum!
Kul att lära känna alla medarbetare mycket mera och ännu roligare är det med liveuppträdanden och dans som det också kommer att bjudas på!

Detta är en kick-off fullt i min smak!!! :)



Får skynda mig nu, måste bli klar innan "Made in Sweden"!!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0