Jaaa!

Igår fick jag hem mitt älsklade och efterlängtade armband!!!
Ett Buddha to Buddha, modell Nathalie!
Jag kan inte sluta titta på det och se hur det klänger sig fast runt min arm.. IT´S MINE!!!!
Jag har bestämt mig nu, till nästa lön blir det bannemej ett till. Jag vill ha alla modeller och storlekar som finns!!

Det som är så bra med Buddha to Buddha är att alla deras grejer är så tidlösa, man kan ha dom hur länge som helst utan att dom blir tråkiga eller omoderna! Och just därför tycker jag att dom är värda de priserna dom ligger på!
Kika in här och se om ni finner något ni blir förälskade i! :)

Här har ni mitt:



och detta blir mitt nästa köp: Modell Marion



Vad tycks? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0