En liten hyllning!!

Min första hyllning på denna blogg går till min syster, Ida!

Innan vi började arbeta tillsammans bråkade vi en del... eller rättare sagt nästan hela tiden!!
Vi kom inte alls överrens, om hon tyckte det ena skulle jag alltid tycka det andra och på så sätt startade alltid våra fighter!
Vi trodde nästan inte att vi skulle kunna umgås när vi blev äldre pga. att vi hade så olika åsikter om allting!

Min pappa sa att han hade varit så fruktansvärt orolig när vi skulle börja arbeta tillsammans, han trodde det skulle bli katastrof!
Men redan efter första dagen tillsammans på jobbet märkte nog både jag och Ida skillnad..
Vi lyssnade på varann mycket mer, vi skrattade och hade respekt för varann!

Detta arbetet har verkligen förbättrat våran relation och detta är jag så himla glad för!
Och nu kan vi prata med varann på ett helt annat vis, och det är verkligen jätte roligt.

Tack Ida för att du är en världsbra syster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0