ZARA!

Zaras höstkollektion är helt MAGICAAAAL! Jag har redan shoppat min höstkappa där och det fanns måååånga fler jag hade kunnat ta med mig hem om jag hade haft kosing till det!

Jag och min kompis Emeline gick helt nuts där inne. Vi ville ha allt och tänkte minsann inte lämna butiken förrän vi hade provat allting. Därför var det kanske inte så konstigt att vi var där i en och en halv timma!

Alla kappor,kavajer, cardigans och byxor var helt och hållet endast i min stil.
Fanns inte någonting som inte  föll mig i smaken. GAAAH!

Jag kan faktiskt bli lite småsur när det inte finns någonting jag absolut inte gillar. Jag försökte verkligen leta upp någonting jag tyckte var gräsligt men nej, hittade inte ett enda plagg. Då måste jag ju ha allting, ellerhur?
Det är det som gör mig flyyförbannad, hur skall jag få PENGAR och framföralt PLATS till alltihopa? Det kommer ju inte gå, så därför måste jag ju välja bort massa grejer, vilket är sjuuukt svårt!!
Det gör mig galen!!

Men i alla fall, DU måste ta dig dit och kolla in alla beautisar, så är det bara! 

Cred till ZARA


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0