VÆRLDENS ROLIGASTE KOMMENTAR!

Igår nær vi satt hær hemma hos mig och Erik och drack så satt Emelie i fønstret før att det var så varmt hær inne. Då kom det två killar førbi och stannade, kollade på Emelie och sa:

- OOOh thats Lady GAGA!!!

- Ooooh, I wanna kiss that sexy leg, mmmm!

Hahahaha! Jag och Emelie vek oss totalt! Men då kommer Emelies grymma kommentar:
- Asså han måste varit gay....Om han hade varit straight hade han ju typ sagt (observera att hon sa detta på svengelska): Ooooh I wanna lick that good pussy!!

Emelie kollade med en seriøs blick på mig medan jag væntade på att hon skulle vika sig før skæmtet hon just dragit. Men ICKE, jag totaldog! Och var tvungen att springa på toaletten før att jag var sååå næra på att kissa ner mig. Emelie skrattade så mycket att hon la sig på golvet.

Emelie du ær før jævla skøn!!! Roligaste kommentaren på længe!
TACK FØR EN SUPERKVÆLL! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0