Tisdag= Motorcross!

Yeeeej!
Nu har jag och papsen varit på crossbanan och tränat! :)

Tjiihoo! Hela dagen går åt till att jag räknar ner timmarna, det pirrar fortfarande i magen innan jag skall köra.
Det är bland det bästa som finns. När jag kommer ut dit blir jag som lugn inombords och tänker inte på någonting annat än vad som händer just då i den sekunden.

Jag kopplar bort vardagen och koncentrerar mig endast på körningen. Nästan det enda sättet jag kan göra det på. Annars har jag alltid så mycket tankar i huvudet, jämt(!!!!) och speciellt i dessa tider när man är på tröskeln till att sitt liv skall förändras.
Allting bara bubblar runt i skallen på en och man oroar sig för allt.

Då är det skönt att ha ett sätt att komma bort från vardagslivet och kliva in i sin lilla bubbla.

PUSS PÅ ER!! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0