Tandjävel.

Heeej gott folk!!
Hur mår ni? Just nu mår jag toppen tack vare Paracet, Ibux och Pencilin.(stavas det så? :/ )
I Lördags kväll började jag få ont i min visdomstand. Trodde jag bara skulle ha ont någon dag eller så men självklart inte. Smärtan är olidlig. Vill bara dra ut hela käften. Men nu har jag varit hos tandläkaren här i Oslo som gav mig pencilin som skule få ned svullnaden runt tanden. Men det är inte över än. För om jag fortfarande har ont om en vecka måste jag åka hem till Sverige och dra ut skiten. Tänker inte betala 2000 kr här i Norge för det.

Ja men annars har jag ju haft det ganska bra! Haha :)

Nu skall jag dra mig ut ur lägenheten och lämna in min kappa på kem. spillde en hel hallonsmothie på den.. BRA JOBBAT MALIN!

Nyvaken Malin



PUSSSS<3


Kommentarer
Postat av: mamsen

Stackars dig Malin! Hoppas det går över snart...PUUUUSSSS

2010-08-31 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0