STRESS STRESS!!!

FY FAN, kan knappt tänka. Det bara bubblar i huvudet på mig. -Har jag med mig allting, någonting jag har glömt, när går tåget, när går bussen, hur skall jag kunna bära alla mina 6 väskor, hur skall jag ens få igen min väska, har jag pengar på mobilen, kommer Erik och möter upp mig, är allt jobb klart, kommer dom att ringa och säga att jag har gjort allting fel nu.... Ååh jag blir helt galen!!!
Jävla flytt, fattar inte hur detta skall gå vägen men på något vis får det bara göra det. Just nu är jag inte alls glad.
Har haft en riktigt tuff sista dag på jobbet så hela jag hade helst bara velat lägga mig ner och gråta eller göra vad som helt förutom att göra någonting alls.
BLÄÄ!! En flytt kan verkligen få en människa att näst intill gå in i väggen. Man tänker ju sönder allting.
Vill bara stänga av hjärnan ett slag och svalka den lite innan den hettar över.
Hoppas det känns bättre senare ikväll. Eller när jag sätter mig på bussen.
Kommer antagligen att vara helt slut när jag kommer fram efter allt släpande.
Jaja, nog med klagande.
Nu måste jag göra iordning det sista innan jag lämnar Varberg för denna gången och kanske sista?
Vem vet?
Känns riktigt konstigt i kroppen just nu. Jag skall faktiskt flytta hemifrån för första gången i mitt liv, om en timma? Det är helt knäppt.
Lämna den lilla hålan där man alltid har bott och känt trygghet.
Ja Varberg, jag kommer faktiskt sakna dig.
Men vi ses snart igen, det lovar jag <3

Har inte tid att lägga in någon bild men tänk er en ljus och härlig bild vid ankaret där havet är stilla och strandpromenaden är full med folk i solnedgången.
PUSSS <3

Kommentarer
Postat av: Ida

hallå!!! Hur går det?

Hörde att du hade problem med en visdomstand, fy fasen.. dra ut skiten så fort du har möjlighet!



Har skickat sms till dig. Vill veta hur det var på bröllopet och så i helgen.



Vi saknar dig på jobbet. Mycket märkligt att du inte är här varje dag...



Sköt om dig!

Puss

2010-08-31 @ 10:43:21
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0