Min Papiraow.

Nu har vi precis kommit hem från min kusins kalas.
Han fyllde 18 år så det var stort :)
Mycket trevligt med hela tjocka släkten. Pinsamt var att jag och pappa kom helt svettiga och skitiga dit för att vi hade varit och tränat först.
Jag försökte säga till pappa att man inte kan åka till kalas helt sketen...

- För fan det är väl inget pinsamt med det, skärp te daaj!! Titta, det är ju bara å borsta bort det värsta, det är la inte så farligt heller. Så. Nu åker vi dit, annars kommer vi inte dit förrän till natta!
Ja, det går inte direkt att diskutera med den mannen när han har bestämt sig för att något skall vara på något speciellt vis... Ja då ska det vara det med!!
Då finns det ingen som kan säga till honom att det är fel.
:)
Love you papi <3
kommer sakna ditt hyenaskratt och dina gap på crossbanan "GAAAAAAAAAAAAAAASAAAA".
Du är bäst papiraow, helt klart bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0