Jävla piller.

Att det inte skall finnas ett enda litet piller som passar min kropp och som jag inte spyr utav.. Åånej, självklart skall alla vara som gift för min kropp..!!
Usch, avskyr att vara kvinna ibland. Speciellt att det är vi som skall skydda oss och att det är vårat ansvar att vi inte ska bli på tjocken! Jo Visst!!

FY FAN!
Om en man hade upplevt det som vi kvinnor upplever med mensvärk och piller som man spyr en hel eftermiddag åt + att vi skall trycka ut en hel unge ur oss också och då vara beredd på att man kan spricka upp till huvudet...... Då hade det varit katastrof här på jorden, alla män hade åmat sig och uttryckt sin smärta som om det vore deras sista dag.
Vi kvinnor skall glatt springa till jobbet med mensvärk och illamående utan att helst nämna det! Och om vi då skulle få för oss att få ur oss en liten pust eller en smärtsam grimasch då får man den här tillbaka:
- Men så ont kan det väl ändå inte göra? Åka hem för lite smärtor i magen? Nämen?
DU DIN JÄVEL, sa du liiiiiiite smärtor i magen? Då vet du fan inte var lite smärtor är, det känns typ som att det är någon som sitter och hugger en i magen med en köttkniv och vrider runt den 20 varv en heel dag? Kallar du det lite smärtor? Skulle inte tro det.

Ja, som ni märker är Malin en liten bitter..... idag!! Sorry.

Men då skall jag faktiskt säga att idag mår jag prima efter att ha slutat med de där pillrerna idag. Så det så!
Varför kan det inte vara så att männen får ta piller istället?

Om det är någon som har något bra tips förrutom p-piller, mini-piller och p-stav.
KONTAKTA MIG GENAST!!
I NEED SOME HELP...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hormonspiral, funkar skitbra. Ingen mens, ingen mensvärk och inga piller.



Gör bara fruktansvärt ont att sätta in, men sen sitter den i 5 år.



Har testat alla piller o horminspiralen slår allt. :)



2010-08-25 @ 12:40:50
Postat av: Lina

Hej. Jag har själv haft samma problem...! Men nu efter tre år så går det relativt bra.. Har satt in en koppar spiral (=med inga hormoner i), då jag blev helt tokig av alla hormoner som fanns i p-piller.. De negativa är att man blöder under en längre tid än med p-piller. Men de får man ta om man vill känna sig som sig Själv. Jag har förvissa rätt ont under denna veckan, men jag har lärt min sambo att utöva akupressur (trycker på insidan av låret med sitt finger) och det funkar Hur bra som helst! :) Trodde inte på sånt häxeri innan, men efter att ha varit utan p-piller i tre år och inte heller längre käkar en massa smärtstillande så kan ja garantera att de funkar! :)

2010-08-25 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0