Helgen...

Hej på er!
Kom just hem från Oslo och ett besök hos sis.
Mamsen skulle tvunget hämta upp sin dator som Ida hade lånat utav henne. Ni vet, mamsen måste ju hålla koll på sin Facebook senni! haha.

Ja, då har man haft ännu en solig och härlig helg i Oslo tillsammans med mami, papi och såklart Erik.
Vi har haft strålande sol hela helgen faktiskt, fantastiskt!
Vi har strosat runt på både Karl Johan och uppe på Majorstua. Vi var även och visade upp den fina Vigelandsparken för mamma och pappa. Det är så fruktansvärt vacker där. Och doften från alla rosor är underbar.
Man har ju säkert bränt en hel del kalorier iaf. Haha som jag har nämt tidigare är jag inget big fan av att gå. Tjatade om att ta trikken upp till majorstua och ner till Operan istället för att gå. Men jag fick ett stort NEJ!
Så jag fick motvilligt spatsera med de hurtiga.

Men nu..............Piiiiiiiix:


Mamsen och papsen i lägenheten.


Vårt vardagsrum för tillfället, det enda som inte är fixat än är en bokhylla och en riktig tv.


Mina nya växter i fönstret. :)


En av sorterna roser som fanns i Vigelandsparken. Vackert!


Papi, mami och Erik i Vigelandsparken.


Moi.


Vid fontänen och just i detta ögonblick blåste det till så allt vatten blåste på mig.
Outfit: Skjorta Gina Tricot Jeans gamla avklippta Väska Zara Solglasögon Armani (Skor Converse)


;)


<3


Erik får fina flätor i håret ;)


På Operahuset


Sambos.

Tack mamma och pappa för en superhelg i Oslo <3 Älskar er.

Och Erik....om en vecka bor vi ihop, du och jag.
Bättre kan det inte bli! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0