Guld & silver = Snyggt

Just nu har jag kommit in i en period där jag blandar guld och silver hejvilt! Och jag gillar det.
Innan har jag alltid tyckt att det känns fel och fult men inte nu längre. Det finns ju vissa personer som tycker att det finns en regel att man inte skall blanda, men DO IT!!

Det är riktigt snyggt. Idag blandade jag till exempel ut allt det silvriga med det här fina guldiga halsbandet från Glitter.



Vad tycker du, skall man blanda eller låta guld och silver vara för sig?


Kommentarer
Postat av: MALIN

Åh vad kul att du har en blogg sötnos, och självklart ska man blanda guld och silver! :)

Vi måste ta och ses snart. PUSS!

2010-08-17 @ 10:28:38
URL: http://tastebyme.blogg.se/
Postat av: Malin Bengtsson

Ja det är roligt, har varit kass på det ett tag men nu har jag väl kommit igång lite igen tycker jag :) Absolut, jag flyttar ju snart ifrån det här landet men får försöka ses innan dess. SÄg bara till när du kan! :) Jag kan dessvärre bara vardagar! :/

PUSS

2010-08-17 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0