Gaaaah!

Hejsan Svejsan!
Kom precis hem ifrån Oslo. Har varit där och fixat lite i helgen tillsammans med Emeline! <3
Tack för hjälpen hjärtat!
SKit kul har vi haft!!
Vi kom fram vid halv tolv i Fredags och direkt när vi kom hem till lägenheten korkade vi upp vinet!!
Jäklar vilken utekväll. Var hemma vid halv 6 på morgonen. Heelt död!!
I Fredags gick vi och käkade på ett ställe som heter Jacob aall som ligger på Akker Brygga!
Både jag och Emeline var sugna på en stor köttbit så båda beställde varsin oxfilé med bakad potatis och pepparsås!
Riktig bakismat!! :P Mums.
Nu skall vi nog slå på någon film här hemma och sedan blir det att slockna i sängen!
Jag skall lägga upp bilderna imorgon hade jag tänkt så ni får se vad jag har hittat på!! :)
Nu har jag satt en deadline för mig själv!!
Yes så blir det!
Ha en fortsatt fin kväll!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0