D.a.g.e.n.s.s.h.o.p.p.i.n.g

Vagabond, 1200:-

Foundationborste, pinnsett,
Nagellack: Superbase, Top Coat Fixator, nr19 Hong Kong, nr97 Wichita


Bra ha grejer helt enkelt! :)
Mina höstskor är riktigt fina men dom gör sig inte riktigt rättvisa på bilden. Nätta och grymt sköna.
Hittade ett par andra älsklingar inne på Vagabond som jag nog skall klippa när det blir ännu lite kallare.! :)

NU!!!
skall jag slänga in en tvätt och sedan umgås med mina föräldrar. Man vet ju inte riktigt när man träffas nästa gång. Så bäst att passa på.



PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej



Vad trevligt att se kända ansikten som man känner igen. Du har en fin och intressant blogg.



Min gästbok är öppen, skriv gärna i den.

Du är välkommen. Ha det så bra.



Vänliga sommarhälsningar

2011-07-07 @ 21:14:02
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0