Bröllop

Nu i helgen skall jag och Erik på Bröllop i Bergen i Norge. Det är tydligen en dunderfest!
Så vi åker från Oslo tidigt på Lördag morgon och kommer hem igen på Söndag eftermiddag.
Vi skall bo på ett mysigt hotell i närheten av där bröllopet skall hållas!

Det ska bli riktigt mysigt.
Men har inte helt och hållet bestämt mig för vad jag skall ha på mig än men troligtvis
blir det en brun klänning jag har.

Det enda jag är nervös för är att jag skall bli placerad mellan två norrmän som jag inte fattar ett ord utav vad de säger. Usch, då kommer jag säkert bara ägna mig åt en sak...alkoholen!!! för att jag skall våga lägga mig i deras samtal vilket kommer resultera i att Erik kommer skämmas bland alla norskar för sin svenska lilla pinsamma flickvän som sludrar och snubblar sig fram bland alla de finklädda gästerna.!!
Nej jag hoppas att dom är förstående och roliga. Inte några tystlåtna surgubbar?

Ååh fy jag börjar redan stressa upp mig över detta... GAAAAH!
Jag håller tummarna för att det inte blir på något av dessa vis jag har beskrivit nu..

Blöt puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0