Bakismat

Fy farao! Både jag och Erik ær helt døda!!!!!! Vi gick till det gamla vanliga stællet, Yatsy igår. (Typ bara dær jag kommer in). Det ær typ åldersgræns 23 øverallt hær i stan. Menmen, jag diggar det stællet ændå.

Jag och Emelie shakade våra rumpor tills vi blev helt svettiga. Det var riktigt skoj.

Nu skall jag och Erik gå till Peppes Pizza och køpa oss en stor før att ta med oss hem.
Sedan skall vi gå tillbaka hit och kolla på "Farsan".
Har någon sett den førresten? Den verkar rolig ialla fall!

En bættre bakisdag kan det nog inte bli! Førrutom att jag åker hem idag.... Usch, vill inte tænka på det nu det tar vi då!



Btw. Peppes Pizza gør dom absolut godaste pizzorna jag någonsin ætit!!! Om ni ær i Oslo gløm INTE att gå dit!!!!! Jag beodrar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0