Avskedsmiddag

GOD DAG KÄRA LÄSARE.
Vet nii.. detta är sista dan jag är här i Sverige innan jag flyttar till Oslo.
Känns jättekonstigt att tänka på det viset. Att i eftermiddag drar jag med alla mina sista ägodelar till Oslo och my man.
Skall krama och pussa honom allt vad jag har när jag kommer fram. <3

Nu börjar mitt nya liv. Har redan gjort upp planer för nästa vecka. På Måndag skall jag gå upp tidigt och käka en god frukost innan jag drar till Skatteetaten och skriver in mig i Norge. Efter det skall jag gå raka vägen till stället där jag förhoppningsvis har fått arbete och prata med daglig leder och ge henne mitt norska personnummer.

Hoppas hoppas hoppas jag får det, hade varit helt fantastiskt!
Den som lever får se! :)

Och igår hade vi avskedsmiddag hemma med hembakad pizza och paj. Hela familjen var samlad plus min bästa vän Kajsa.

LOVE YOU GIRL <3


Jag och Erik i vintras <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Kajs.

SAKNAR DIG OCH ÄLSKAR DIG!!!

2010-08-30 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0