1 dag kvar...

till jag mamma och pappa åker upp till Oslo! :)
Skall bli skoj att dom hänger med, och sjukt gott att vi skall åka bil. Jag som alltid först åker tåg till Göteborg. Där får jag stå och vänta på Centralstationen i en timma för att sedan hoppa på bussen till oslo för att sedan 3 och en halv timma senare vara framme på Oslo S för att där ta trikken hem.
Ja, ni hör ju!!!

Därför känns det riktigt skönt att bara få sitta i baksätet och sova medan papi kör mig enda hem till lägenheten i Oslo. :)



TJIHO!! <3




Kommentarer
Postat av: Angi

underbar klänning/kjol!! vart har du hittat den?

2010-08-19 @ 18:05:06
Postat av: Malin

Hejsan Angi!

Tack så hemskt mycket! jag köpte den på Gina Tricot till midsommar :)

2010-08-19 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0