Stockholm Söndag - Måndag <3

Dag

Vi gick upp och var relativt pigga eftersom att vi gick och la oss tidigt dagen innan. Det var skönt att komma in till stan i tid denna dagen så man hann kika och strosa runt lite utan att stressa. Erik köpte två tröjor på Solo som var jätte fina.
När vi kände att vi hade gjort det vi kände för i shoppingväg drog vi till Mosebacke för att träffa några andra av Eriks kompisar. Alla var jättetrevliga och mycket välkomnande! Där satt vi ett bra tag och pratade och skrattade! Sjukt härliga människor, det var länge sedan jag skrattade på det viset!
Ett par glas rödtjut och en hotshot senare bestämde jag och Erik oss för att gå och ta någonting att äta innan kvällen.
Vi gick till en jättemysig asiatisk restaurang och åt wok och nudlar, mumma!
När klockan började närma sig åtta begav vi oss mot Shires place för lite förfest som var mycket trevlig.
När sedan alla började bli lite runda om fötterna begav vi oss till ett ställe som heter Patricia som är en gayklubb. Stället är även belägen på en båt!
Sjukt mycket människor och värsta labyrinten.. Så fort man gick 15m åt ett håll hittade man knappt tillbaka. Men det var grym musik och alla var på topp!
Det enda jag själv tyckte var lite obehagligt var när en tjej kom fram och juckade mot min rumpa. Där blev det lite väl mycket för mig.....Menmen det kanske inte var så konstigt egentligen. Jag var ju på en gayklubb så vad skulle hon tro!!!?
Efter en grym kväll och lite mycket alkohol i kroppen begav vi oss iväg för lite nattamat för att sedan ta taxi tillbaka till Täby!
Måndag

Måndagen blev kort. Erik packade först hans väska och sedan min (tack älskling) medan jag låg och var helt utslagen i sängen. Vi småstadstjejer är inte vana vid sånt ös.
Sedan var det bara snabbt att klä på sig och äta lite frukost innan vi lämnade Stockholm.
Min helg har varit helt fantastisk och jag längtar så fruktansvärt mycket tillbaka... Jag älskar Stockholm och storstadslivet, det är verkligen något för mig..

Om ni vill ha vägbeskrivning till Grill Ruby eller till Patricia är det bara att fråga. Andra frågor också för den delen, jag svarar på nästan allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0