Stockholm Lördag <3

Lördag

Vi var helt dödströtta på lördag morgon så vi bestämde oss för att ta det mycket lugnt just denna dagen. Synd bara att det var Påskafton men det gjorde inte särskillt mycket för varken mig eller Erik, det kändes faktiskt riktigt skönt!!
Vi började med att ta en promenad i solskenet. Det var hur skönt som helst. Jag hatar egentligen att gå men då var det faktiskt rätt okej.
När vi kom hem var det påskmiddag med hela Eriks familj. Jag kunde dessvärre inte äta så mycket eftersom att man kände sig rätt så mosig sådär dagen efter....
När dom senare gav förslaget om att ta en promenad kände jag att jag hade gjort mitt för den dagen. En promenad får la gå men tvåå.....NO WAY!! För en nybörjare som jag är det nog bäst att ta det lilla lugna så jag och Erik bestämde oss för att gå och ta oss en tupplur istället medan de hurtiga fick göra sitt!
På kvällen bakade jag och Erik en sen pizza!
Klockan 22 började vi båda få tillbaka matlusten och blev så fruktansvärt hungriga. Vi gick då ned till affären och köpte oss lite deg och andra gottigheter vi ville smaksätta vår pizza med. Det blev även en stor påse chips och 1/2 kg godis.....Fet mat, chirrisar och sött,surt och salt gör susen på baksmällan.
Medan pizzan fick stå och grädda i ugnen gjorde vi det mysigt på Eriks rum och förberedde New Moon som vi kikade på till maten.
Blev en aning besviken på filmen faktiskt, kändes som om det bara var en väg till nr 3? Erik somnade typ hela tiden så jag fick köra armbågen i sidan på honom ett flertal gånger.
Visst ser den sjukt smarrig ut?
Ena halvan fick bli en klassisk Hawaii och andra halvan blev en Salami al Tomato..? Ja, ni fattar.....

Detta var min och älsklingens mysiga Påskafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0