Stockholm Torsdag - Fredag <3

Förmiddagen

Min helg har varit fantastisk!! Arbetade halvdag i torsdags för att kunna göra mig iordning med packning och duschning. Sedan bar det av till Landvetter! Planet gick 19.10 så det var skönt att man slapp stressa från jobbet.
Fick min biljett för ett pangpris så jag var hemskt så nöjd!! :)
I torsdags var vi bara hemma och tog det lugnt men i fredags var vi på shoppingrunda. Köpte mig ett par sjukt snygga Armani-solglasögon. Jag blev så himla förälskad i dom när jag provade dom så jag var bara tvungen att ha dom!! Sedan köpte jag mig ett par låga, vita converse! Kände att det var dags att byta ut mina gamla.
Slussen!
Kväll

På kvällen var vi ute och åt med Eriks vänner Magnus och Lisa på Grill Ruby i Gamla Stan! Ett helt fantastiskt ställe och maten var himmelsk!! Ååh, bara jag får upp tanken om maten jag åt så längtar jag tillbaka! Det där skall bli en tradition, varje gång jag besöker Stockholm skall jag dit och äta! You Have To Go There!!




Efter Middagen.

Då besökte vi Eriks vänner hemma hos "Virpan". Där var det förfest för fulla muggar, så det var jag och pojkarna som sedan drog oss utåt. Vi gick då till ett ställe som heter Strand som ligger i Hornstull. Sjukt mysigt och gott ställe med mycket dans, lite rundpingisspelande och limbo!! Haha, det var länge sedan man gjorde något sånt.. Jag kom sist i rundpingisen (åkte ut 4 ggr) men jag var grym på limbo! Kom faktiskt tvåa, så det så!!
Efter mycket skratt och en väldigt trevlig kväll tog vi taxi hem till Täby igen och knödde ihop oss i 90-sängen!
Fy farao vad trångt det där är! En 27-(snart 30...) år gammal man tar ändå ganska mycket plats så själv får jag ligga på en yttepytteliten kant......Man kan säga såhär: -Jag sov mindre bra denna helgen, men det var det värt!
(Förlåt Erik för snart 30) Jag var bara tvungen.... ;)
Hampus, även kallad Böke eller också Lusse, jag och Sebbe, även kallad Fylking
Victor, även kallad Virpan och en annan människa jag inte känner.
Erik, även kallad Hakan eller också Kongo? <3
Asså alla dessa smeknamn....Helt sjukt!!

Detta var våran Torsdag och Fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0