Sööt!!

Fick precis ett mail från baby:

Heji,

Vad duktig du ær ælskling. Du skriver vældigt intressant :)
Två kommentarer.
1. Jag ær nærmare 25 æn 30
2. Du tog mest plats i sængen

Ælskar dig, puss!

Söötnosen har lite åldersnoja.. ;)

Men då vill jag slänga några kommentarer till dig då Erik.

1. Okej kanske det men snart så älskling, snat så! ;)
2. Du ljuger!!!!!!

Älskar dig också <3

Om det är någon som undrar varför han skriver med norska bokstäver är det inte för att han är norsk eller för att han vill verka häftig, utan för att han bor i norge och jobbar med en norsk dator. Får även sånna sms........Jag vet,jag vet.. aaas jobbigt...........

Det är bara att lära sig leva med det! <3 :)

Ursäkta mitt utseende på denna bild men titta på Erik istället, han är en pudding <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0